سایت جدید گوگل نحوه استفاده از دستورات دستیار صوتی هوشمند را آموزش می دهد

دستیار صوتی گوگل بسیاری از کارها را برای کاربران آسان کرده. این کمپانی آن را تقریباً روی تمام موبایل های اندرویدی و بسیاری از اسپیکر های هوشمند ارائه می دهد. دستیار مذکور حتی قرار است به سیستم اطلاع رسانی-سرگرمی (اینفوتینمنت) خودرو های کمپانی هایی از جمله شرکت کیا بیاید.

بدین ترتیب به نظر می رسد کمپانی ساکن ماونتین ویو حساب ویژه ای روی گسترش استفاده از دستیار خود باز کرده. از آنجایی که این دستیار ممکن است از دید بسیاری از کاربران پیچیده به نظر برسد، حالا گوگل با راه اندازی سایت جدید خود امکان آشنایی بیشتر کاربران با دستیار هوشمندش را فراهم کرده است.

این سایت در بخش های متنوع از جمله «Games and fun» (بازی ها و سرگرمی)، «Music and audio» (موسیقی و صوت)، «Arts and lifestyle» (هنرها و سبک زندگی) و ... امکانات این دستیار را برای کاربران تشریح می کند.


صفحه اصلی این وبسایت لیستی از اپ های دستیار هوشمند دیگر را معرفی می کند و امتیازهایی که کاربران به آنها داده اند را نیز نمایش می دهد. همچنین راهنماهای مورد نیاز برای کار با آنها و نیز لیستی از دستگاه هایی که از آن دستیارها پشتیبانی می کنند را نمایش می دهد.

انتظار می رود این سایت گوگل، کار با دستیار هوشمند این کمپانی را برای کاربرانی که معتقدند استفاده از آن بیش از حد پیچیده است، راحت تر نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.