تعداد کاربران سرویس اپل موزیک از مرز 40 میلیون نفر عبور کرد

تعداد کاربران سرویس اپل موزیک از مرز 40 میلیون نفر عبور کرد


باید اشاره کرد که آمار ارائه شده، تنها کاربرانی را شامل می‌شود که برای استفاده از سرویس اپل موزیک هزینه پرداخت کرده‌اند. ادی کیو مدعی است که هشت میلیون نفر نیز از سرویس موسیقی اپل به صورت آزمایشی استفاده می‌کنند؛ به همین جهت، امکان دارد به‌زودی برای استفاده از این سرویس، هزینه پرداخت کنند. ضمن اینکه اپل روی ۵۰۰ میلیون کاربری حساب باز کرده است که هر هفته از اپ استور استفاده می‌کنند و احتمال دارد که اپل موزیک را در آینده، انتخاب کنند. همچنین اینکه ادعا می‌شود نزدیک به دو میلیارد نفر در سراسر جهان وجود دارند که در نهایت، ممکن است از سرویس موسیقی اپل، اسپاتیفای یا دیگر سرویس‌های استریم موسیقی استفاده کنند. در همین رابطه اعلام شده است:استیون هوآن، مدیر محتوای اپل در فرانسه با انتشار یک توئیت، تأیید کرده که سرویس موسیقی اپل در حال‌حاضر، پذیرای ۴۰ میلیون کاربر است. باید اشاره کرد که این آمار و ارقام نسبت به ماه گذشته، رشد دو میلیونی را نشان می‌دهد؛ به گفته‌ی ادی کیو، معاون ارشد اپل، نزدیک به دو میلیون نفر پس از گذشت یک ماه به تعداد کاربران  سرویس اپل موزیک اضافه شده است. صرف‌نظر از دقت آمار و ارقام ارائه شده، می‌توان پی برد که روز به روز بر تعداد کاربران سرویس موسیقی شرکت اپل افزوده می‌شود و احتمالاً اپل از این آمار و ارقام راضی است.

این یک فرصت واقعی برای موسیقی است؛ حرف از اسپاتیفای، سرویس ما - یعنی اپل موزیک - یا هر سرویس دیگری نیست. این موضوع به خاطر هنرمندان است؛ شیوه‌ای که آن‌ها برای پخش موسیقی خود در سراسر جهان مورد استفاده قرار داده‌اند و اینکه چه بازخوردی دریافت می‌کنند، باعث بهبود وضعیت شده است.هر دو (سرویس استریم موسیقی و خواننده) باید پیشرفت چشمگیری داشته باشیم و به آمار و ارقامی که لازم است، دست پیدا کنیم.

شرکت اپل، به‌تازگی سرویس «اپل موزیک» را با یک ویژگی جدید به‌روزرسانی کرده است؛ هم‌اکنون می‌توانید به موزیک ویدیوها دسترسی باشید که در نسخه ۱۱.۳ سیستم‌عامل آی‌او‌اس از آن رونمایی شده است. در بخش «Browse» دسترسی به موزیک ویدیوها امکان‌پذیر شده است و می‌توانید محتوای ویدیویی تولید شده برای آهنگ‌های جدید را مشاهده کنید؛ بدین شکل، کاربران به شیوه‌ی راحت‌تری می‌توانند موزیک ویدیوهای دلخواه خود را تماشا کنند و یا از ویدیوهای جدیدی که در اپل موزیک قرار می‌گیرد یا توسط اپل انتخاب می‌شود، لذت ببرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.