هر آنچه درباره گوشی Pixel 2 باید بدانید؛ لبه های نرم و کاربردی!

مشخصات Pixel 2

شرکت گوگل با دو پرچم‌دار خود، Pixel و Pixel XL به رقیبی سرسخت در بازار تلفن‌های هوشمند تبدیل شده و در نظر دارد با پرچم‌دار بعدی خود، پیکسل ۲ جایگاه خود را در این بازار تثبت کند.

جدیدترین محصول شرکت گوگل در تاریخ ۴ اکتبر برابر با ۱۲ مهر به علاقه‌مندان معرفی می‌شود. اطلاعات زیادی در مورد این مدل در دست نیست اما شایعات بسیاری در رسانه‌ها پخش شده که از میان آن می‌توان به قاب باریک‌تر و دوربین قوی‌تر این مدل اشاره کرد. در ادامه، برخی مشخصات این مدل که در رسانه‌ها توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده مشاهده می کنید.

محصول جدید گوگل نسبت به مدل‌های پیشین خود بهبودهایی پیدا کرده است. برای مثال، می‌توان به کیفیت دوربین‌ها و پردازنده این مدل اشاره داشت. طبق شایعات، این مدل احتمالاً ضد آب است، ویژگی‌های جدیدتری به دوربین آن اضافه شده و این مدل مجهز به پردازنده قوی‌تری است.

شایعات بسیار زیادی در ارتباط با پردازنده این مدل پخش شده است. هنوز معلوم نیست که گوگل با کدام یک از شرکت‌های کوالکام، اینتل و مدیاتک همکاری می‌کند. اما طبق همین شایعات و به احتمال زیاد، پردازنده Pixel 2، اسنپ دراگون ۸۳۶ شرکت کوالکام است که تا الان در هیچ مدل دیگری استفاده نشده است. برخی دیگر نیز معتقدند گوگل با شرکت کوالکام همکاری می‌کند اما پردازنده این مدل اسنپ دراگون ۸۳۵ است.

بسیاری دیگر بر این باورند که قاب Pixel 2، لبه‌های نرمی دارد و چنانچه کاربر لبه موبایل خود را فشار دهد، می‌تواند از اپلیکیشن های مورد علاقه به صورت میانبر استفاده کند و یا فلش دوربین را روشن و خاموش کند. گفته می‌شود در ساخت این مدل از موبایل HTC مدل U11 الهام گرفته شده است. به نظر می رسد که در صورت فشردن لبه این مدل، دستیار صوتی گوگل نیز فعال می‌شود.

مدل Pixel XL لبه‌هایی منحنی شکل دارد اما گفته می‌شود که گوگل، Pixel 2 را با لبه‌های تیزتر و مستطیلی‌تر روانه بازار می‌کند. همچنین تنوع رنگی این مدل بالا رفته و رنگ‌های قرمز و تیله‌ای نیز به آن اضافه شده است. رنگ آبی که از ابتدا در موبایل‌های گوگل استفاده می‌شد، نیز همچنان در این مدل استفاده می‌شود. گفته می‌شود برای ساخت این مدل، گوگل مجدداً با شرکت HTC همکاری‌هایی داشته است.

Pixel 2 همانند iPhone 7s و موتورولا Moto Z جک هدفون ندارد. برخی می گویند پنل بالایی و پایینی این مدل بسیار باریک‌تر شده و حسگر اثر انگشت همچنان در پنل پشتی این مدل تعبیه شده است. قاب پشتی Pixel 2 از جنس شیشه است.

گوگل در مورد قیمت این مدل حرفی نزده اما ظرف چند روز گذشته قیمت مدل Pixel کاهش پیدا کرده است. Pixel در ابتدای ورود به بازار ۶۵۰ دلار بود. به احتمال زیاد قیمت Pixel 2 از این مدل بالاتر است و احتمالاً تا ۵۰ دلار گران‌تر نیز به بازار ارائه می‌شود. اما اگر این مدل با بودجه شما همخوانی ندارد، گوگل قرار است از مدل ارزان‌تر Pixel 2B نیز رونمایی کند که مشخصات سخت‌افزاری پایین‌تر و در نتیجه قیمت پایین‌تری نیز دارد.

سیستم‌ عامل این مدل هم اندروید اوریو است. در حال حاضر دستگاه‌های بسیاری در حال ارتقا سیستم‌ عامل خود به اوریو هستند. این مدل رقیبی برای S8, OnePlus 5، ال جی مدل V30 و حتی iPhone X به شمار می آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.