دسترسی به صدها فیلم و سریال با تلویزیون اینترنتی لیکو در ایران

تلویزیون اینترنتی لیکو

اگر بین اعضای خانواده شما هم بر سر  تماشای کانال های تلویزیونی اختلاف نظر وجود دارد باید بدانید که با یک اپلیکیشن ساده می توانید برای همیشه به این موضوع خاتمه دهید.

به گزارش کلیک، لیکو نام یک تلویزیون اینترنتی است که با آن می توانید هر کجایی که هستید با وصل شدن به اینترنت برنامه مورد علاقه خود را تماشا کنید. تلویزیون اینترنتی لیکو محصولی جدید است که هم به صورت آنلاین و هم با نصب نرم افزار بر روی گوشی قابلیت استفاده دارد. این تلویزیون اینترنتی مجموعه گسترده ‌ای از محتوا های متنوع فرهنگی و آموزشی با کیفیت تصویری را در دسترس قرار می دهد. کاربران می توانند برنامه‌ های زنده را در زمان بندی‌ که از قبل مشخص کرده اند به صورت خودکار ضبط کرده و جدول برنامه‌ های پخش شده از شبکه‌ های مختلف را مشاهده کنند.
به این ترتیب دسترسی به صدها فیلم و سریال و برنامه های تلویزیونی برای همه امکان پذیر می شود.

امکان دیگری که لیکو دارد این است که از طریق آن می توان برنامه‌ های زنده را به عقب برگرداند و یا آن ها را متوقف کرده و ادامه آن را در هر زمان که خواستید تماشا کنید.
از طرفی اگر موفق به تماشای برنامه مورد علاقه‌ خود نشدید، تا ۷ روز بعد از پخش برنامه، همچنان می توانید به آن دسترسی داشته باشید. به این ترتیب دیگر کسی نباید با این امکان نگران از دست دادن برنامه مورد علاقه خود باشد.
همچنین، می‌توانید با استفاده از لیکو برنامه‌ های مورد علاقه خود را تا ۱۰ ساعت ضبط کنید . این حجم نیز تا سه ماه (۹۰ روز) قابلیت دسترسی دارد.
تلویزیون اینترنتی لیکو مجهز به سیستم یادآوری است به گونه ای که با استفاده از آن زمان پخش برنامه‌ ها به شما اطلاع داده می شود.
جالب است بدانید این اپلیکیشن برای والدین آیکون قفلی را قرار داده است که از طریق آن می توانند هر برنامه و محتوایی را که خواستند قفل کنند و به این ترتیب بر روی کانال های موجود کنترل داشته باشند.
به این ترتیب این اپلیکیشن مزایای زیادی دارد اما شاید مهمترین و بهترین مزیتی که می توان برای تلویزیون اینترنتی لیکو نام برد پایان دادن به دردسرهای همیشگی خانواده ها مثل اختلاف نظر و سلیقه بر سر کانال های تلویزیونی باشد که احتمالا برای هر خانواده ای پیش آمده است.

برای استفاده از این برنامه و داشتن یک آرشیو بزرگ و متنوع از فیلم و سریال های مختلف باید به سایت لیکو مراجعه کنید و بعد از تکمیل ثبت نام خود در چهار مرحله از بالای صفحه در قسمت پیشنهاد شده ها برنامه مورد علاقه خود را پیدا کنید. برای انتخاب و تماشای برنامه های به پایان رسیده کافی است با انتخاب شبکه، برنامه مورد نظر خود را انتخاب و تماشا کنید.
ناگفته نماند که این اپلیکشین فقط قابلیت استفاده بر روی سیستم ‌های اندروید و آی ‌او ‌اس را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.