اپلیکیشن رایگان UMSkinCheck برای iOS: بدن خود را برای تشخیص سرطان پوست اسکن کنید

اپلیکیشن رایگان UMSkinCheck برای iOS: بدن خود را برای تشخیص سرطان پوست اسکن کنید

یک خال جدید برروی پوست دست‌‌تان در آمده؟ آفتاب سوخته شده‌اید؟ یکی از اعضای خانواده‌تان سرطان پوست داشته است؟ UMSkinCheck، یک اپ جدید رایگان برای آیفون و آیپد است که در دانشگاه میشیگان توسعه یافته و شامل یک محاسبه‌گر ریسک داخلی است. اگر از بابت پوست خود نگرانی‌هایی دارید، این برنامه به شما کمک می‌کند تا مجموعه‌ای از ۲۳ عکس که کل بدنتان را پوشش می‌دهند را گرفته تا برای اسکن و مقایسه استفاده شوند.

این نرم‌افزار از کاربر می‌خواهد ۲۳ عکس که کل بدن او  را پوشش می‌دهد، بگیرد و از آنها به عنوان مرجعی برای تصاویر آینده استفاده کنید یا می‌توانند آنها را به متخصص پوست خود ارسال نمایید. با این برنامه می‌توانید خیلی ساده پوستتان را از آسیب‌های سرطانی حفظ نمایید.

مایکل سابل، پزشک اصلی در توسعه این نرم‌افزار و استاد میهمان بخش جراحی دانشکده پزشکی U-M در یک کنفرانس مطبوعاتی در دانشکده گفت:

عکسبرداری از کل بدن روشی کاملا شناخته شده در تشخیص تومورهای پوستی مراجعان در معرض خطر است... با این حال این روش به یک عکاس حرفه‌ای نیاز دارد، همیشه مطمئن نیستیم که کل بدن پوشش داده شده باشد و البته این کار می‌تواند دردسر ساز و خسته کننده نیز باشد. حال که بسیاری از افراد دوربین‌های دیجیتالی روی گوشی‌هایشان دارند، انجام این کار در منزل امکان‌پذیر شده است.

بنا به گزارش بنیاد سرطان پوست، سالانه ۲ میلیون آمریکایی به یکی از انواع سرطان پوست مبتلا می‌شوند که این بیماری را تبدیل به شایع‌ترین نوع سرطان کرده است. در واقع از هر پنج آمریکایی یک نفر به سرطان پوست دچار می‌شود.

از آنجا که کنترل منظم پوست نقشی کلیدی در تشخیص زودهنگام سرطان پوست بازی می‌کند، کنترل تغییرات کوچک و ظریف در پوست بسیار مهم است. این موضوع باید مانند پشتیبان‌گیری از دیسک سخت است؛ می‌دانید که اگر اطلاعات‌تان برایتا اهمیت دارد، باید این کار را انجام دهید، اسکن از پوست برای تشخیص زودهنگام سرطان پوست نیز باید در لیست کارهای روزانه قرار گیرد.

دانلود نرم‌افزار مجانی UMSkinCheck برای آیپد و آیفون

برنامه UMSkinCheck باعث می‌شود تا به راحتی در ابتدا یک مبنا از پوستتان ایجاد کنید و سپس با استفاده از یادآورهای داخل برنامه همیشه به طور منظم پوست خود را چک کنید. این برنامه رایگان است، پس اگر آیفون یا آیپد دارید، این یکی از آن برنامه‌های خوب پزشکی است. خیلی ساده بگوییم که این اپ برایتان حتما مفید خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.