معرفی اپ Runtasty؛ آموزش پخت غذاهای سالم و پر انرژی برای ورزشکاران

شعار واحد متخصصان تغذیه را همگی شنیده ایم: این که «سالم بخورید تا سالم بمانید». اما تعاریف افراد از غذای «سالم» بسیار متفاوت اند. عده ای غذایی که در آن فرآورده های گوشتی کمتر به کار رفته را سالم می دانند، بعضی می گویند که خام خواری محض بهترین رژیم غذایی است اما عده ای هم هستند که رعایت تعادل بین مواد غذایی در تهیه یک غذا را مهم ترین عامل برای سالم بودن آن می دانند.

فرقی نمی کند که جزو کدام دسته باشید، اپلیکیشن Runtasty که امروز معرفی می کنیم برای هر سلیقه و رژیمی دستور پخت غذاهای سالم دارد؛ از غذاهای گوشتی گرفته تا غذاهای گیاهخواری، غذاهای عاری از قند و لبنیات و غذاهای سبک و کم کالری. تهیه همه آن ها را می توانید با نصب این اپلیکیشن به سادگی یاد بگیرید.

Runtastic به عنوان یکی از موفق ترین سازندگان اپلیکیشن های ورزشی، در Runtasty هم توجه ویژه ای به ورزشکاران داشته و عمدتا طرز تهیه غذاهای ساده و سالمی را آموزش داده که ورزشکاران می توانند در رژیم غذایی خود بگنجانند.

در Runtasty تهیه بیش از 40 غذا به طور تصویری به شما آموزش داده می شود. برای آن که طرز تهیه را درست و اصولی یاد بگیرید، سازندگان اپ ویدیوهای آموزشی فوق العاده حرفه ای و با کیفیتی آماده کرده اند که روند تهیه غذا را مرحله به مرحله ببینید. نکته خوب این که ویدیوها در عین داشتن کیفیت بالا خیلی زود بارگذاری می شوند و ضمنا برای دیدن شان نیازی به دور زدن تحریم ها ندارید.

در کنار ویدیو، زیر هر غذا اطلاعات کاملی مشاهده خواهید کرد: میزان کالری، چربی و پروتئین، مواد لازم، زمان تهیه غذا و هر چیز دیگری که در آشپزی به آن احتیاج دارید. اگر هم به راهنمایی بیشتری احتیاج داشته باشید، دستور پخت کامل و قدم به قدم را هم در اختیار دارید.

Runtasty برای گروه بندی غذاها دسته های خاص خودش را دارد: غذاهای قبل و بعد از ورزش، زیر 200 کالری، صبحانه های مقوی، غذاهای عاری از لبنیات، غذاهای 15 دقیقه ای و دسته های خلاقانه دیگری که غذاهای سالم را به شما معرفی می کنند.

البته شاید تعداد کم غذاهای Runtasty علت این نحوه دسته بندی بوده که باید آن را یکی از نکات نا امید کننده در مورد اپلیکیشن بدانیم. با این وجود رانتستیک مرتبا اپلیکیشن را با دستور پخت های جدید به‌روزرسانی می کند و ضمنا هر چند وقت یک بار، ترفندهایی برای آشپزی بهتر را در قالب ویدیو به آرشیو اپ اضافه می کند که بسیار مفید و دیدنی هستند.

به غیر از این، وبلاگ رانتستیک هم جایی است که می توانید در آن مقالات مفیدی در مورد فیتنس و رژیم های غذایی مختص ورزشکاران بخوانید تا با تغذیه مناسب همیشه تندرست و روی فرم باشید.

اگر ورزشکار هستید یا می خواهید رژیم غذایی سالمی داشته باشید، مطمئنا استفاده از اپ Runtasty و تماشای آموزش های ویدیویی جذابش یکی از بهترین تجربیات تان از اپلیکیشن های آموزش آشپزی خواهد بود. این اپلیکیشن را می توانید برای پلتفرم های iOS و اندروید دانلود کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.